مکتب ثقلین

اهل ولایت از تهاجم نمی هراسد

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۶ ق.ظ

هدایت یافتگان مکتب وحی و امامت، از زلال علوم برهانی معلمان آسمانی بهره­ مندند و از اغوا و کژتابی­های معلمانی که خود در تار اندود اوهام گرفتارند و دیگران را نیز به گرداب گم گشتگی و ضلالت دعوت می­کنند، دوری می­گزینند، چه آنان در حصن امان ولایت ­پناه یافته­ اند.

اهل معرفت ولایت هرگز از تهاجم فرهنگی کهنسال و دیرینه­ مخالفان ولایت و دشمنان خداوند و عمال آنان متأثر نمی­شوند؛ بلکه در پرتو انوار تابناک ولایت، سنت حسنه­ معرفت اهل بیت را با انقیاد و اطاعت از ایشان زینت داده و خود را از عوارض چرکین تهاجم فرهنگی می­پالایند و به سوی کمال معرفت رشد می­کنند.

قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ فقد استَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقى‏ لاَ انْفِصامَ لَها وَ اللَّهُ سَمیعٌ عَلیمٌ (البقرة : 256)

رشد (راهیابی) از گمراهی بازشناسانده شد؛ پس هرکس به طاغوت کفر ورزد و به خدا ایمان آورد، به تحقیق به ریسمان محکم چنگ زده است که پارگی برای آن نیست و خدا شنوای دانا است.

  • عین الله حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی