مکتب ثقلین

سر آغاز

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ

بسم اللَّه الرّحمن الرّحیم و به نستعین

 انه خیر ناصر و معین

ستایش از آنِ درگاه کبریاء و عظمت پروردگار است که ذات قدسی­اش بی آغاز و بی­پایان است. دیده­ی کوتاه­بین ما یاراى دیدارش ندارد و فکر کوچک ما از عهده­ی توصیف و تعریفش برنیاید.

خدای را سپاسگزارم که بر ما منت نهاد و جهان تاریک ما را با فروغ خورشید تابناک رسالت، خاتم الأنبیاء، محمد مصطفی (صلى اللَّه علیه و آله و سلم) روشن فرمود.

درود خدا بر او و بر خاندان پاکش و دودمان بى­آکش.

آنان که به تصدیق و تعظیم وى سبقت جسته‏اند؛ آنان که به تبلیغ وحى حق و اعلاى کلمه پاک توحید و نشر قرآن پرداختند؛ آنان که از بدگویى دشمنان نهراسیدند و آنان که لجاج دنیاپرستان به پیکار مقدس و قدم استوارشان لرزه­ی تردید نیفکند.

این وبلاگ برای نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام)، بیان فضایل و حقوق آنان و نشان دادن چهره­ی دشمنان آنان گشایش یافت. مطالب وبلاگ، قطعاتی از آثار مکتوب و مفصل اینجانب است که اغلب آنان به چاپ نرسیده‌اند. از آنجا که بیشتر آثار اینجانب به زبان عربی است؛ برخی از مطالب وبلاگ به زبان عربی خواهد بود.

  • عین الله حسنی

نظرات  (۱)

  • علیـــــــــــــــــــــ
  • آثار و برکات عزادارى و گریه بر سیدالشهدا علیه السلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی